skip to Main Content
IDIOMA:

Localizació

Valencia

Direcció artística

Trílope

Producció

Trílope

Client

AECOC

Data

Octubre 2017

Per Aecoc, la competitivitat, la sostenibilitat i l’omnicanalitat són principis clau per a l’èxit empresarial.
A partir d’aquestes premisses Trilope presenta el concepte creatiu i el logotip per al 32ª Congrés de Gran Consum 2017:

Serà empresa i existirà com a tal si és competitiva, sostenible i omnicanal, i no ho serà si no és capaç d’adaptar-se a aquests principis.

Cada principi s’emfatitza amb un color dominant per distribuir i diferenciar els espais útils del Palau de Congressos: La zona competitiva i sostenible per a les reunions de networking i la zona omnicanal  com a centre bussines i d’atenció al client.

A l’Auditori es realitza i es construeix una escenografia adaptada al concepte creatiu: 6 Marcs il·luminats perimetralment són la base per projectar mappings de continguts temàtics.  El disseny de l’escenografia permet que els marcs es distribueixin per l’escenari creant diferents sets pels ponents. Aquests espais es configuren també amb l’aparició d’una tarima mòbil que aporta mobiliari específic  per cada ponent i taula de debat. A més apareixen Icones escenogràfiques que reforcen el significat de cada pilar.

En resum, una posada en escena artísticament innovadora i  una escenografia que evoluciona a favor dels continguts i objectius del Congrés.

Procés creatiu:

Escenari principal

Espai Ser Omnicanal

Espai Ser Sostenible

Espai Ser Competitiu

Música original Trilope: Xavi Lloses

Back To Top