Menu
IDIOMA:
la llotja trilope

Localització

Llotja de Mar

Direcció artística

Trílope

Producció

Trílope

Client

Nestlé

Data

Maig 2013

Trilope selecciona la Llotja de Mar per exposar els productes nutricionals de la companyia.

Ubiquem l’esdeveniment en aquest espai per la seva bellesa arquitectònica però també per tal de reproduir el passat de la Llotja, un mercat d’intercanvi de productes que venien d’ultramar, una institució que regulava l’activitat mercantil de la ciutat.

Reproduïm les subhastes en directe i exposem en una pissarra els noms dels productes de la companyia i el seu recorregut. També exposem els productes a granel i estris: balances de precisió, pesos, carretes i carros, barques, bidons i bótes de vi, carbó i farina…

Espectacles: un cor de pescadors cusen les xarxes i prenen vi del porró, mentre interpreten havaneres de l’època.

Per finalitzar un espectacle sonor, instruments reciclats dels calaixos, caixes i paneres que serviren per transportar els productes d’ultramar, i que esdevenien instruments de percussió per amenitzar els llargs viatges de mercaderies. Trilope fa justícia a aquest majestuós espai complint els objectius del client.

la llotja trilope