Localizació
Valencia
Direcció artística
Trílope
Producció
Trílope
Client
AECOC
Data
Octubre 2017
Per Aecoc, la competitivitat, la sostenibilitat i l’omnicanalitat són principis clau per a l’èxit empresarial.
A partir d’aquestes premisses Trilope presenta el concepte creatiu i el logotip per al 32ª Congrés de Gran Consum 2017:
Serà empresa i existirà com a tal si és competitiva, sostenible i omnicanal, i no ho serà si no és capaç d’adaptar-se a aquests principis.
Cada principi s’emfatitza amb un color dominant per distribuir i diferenciar els espais útils del Palau de Congressos: La zona competitiva i sostenible per a les reunions de networking i la zona omnicanal com a centre bussines i d’atenció al client.
A l’Auditori es realitza i es construeix una escenografia adaptada al concepte creatiu: 6 Marcs il·luminats perimetralment són la base per projectar mappings de continguts temàtics. El disseny de l’escenografia permet que els marcs es distribueixin per l’escenari creant diferents sets pels ponents. Aquests espais es configuren també amb l’aparició d’una tarima mòbil que aporta mobiliari específic per cada ponent i taula de debat. A més apareixen Icones escenogràfiques que reforcen el significat de cada pilar.
En resum, una posada en escena artísticament innovadora i una escenografia que evoluciona a favor dels continguts i objectius del Congrés.
Procés creatiu:
Escenari principal
Espai Ser Omnicanal
Espai Ser Sostenible
Espai Ser Competitiu
Música original Trilope: Xavi Lloses