
Localització
TNC
Direcció artística
Trílope
Producció
Trílope
Client
Lidl
Data
Juny 2016
Prenem com a punt de partida tres conceptes estratègics que inspiren el disseny de l’escenografia per a l’esdeveniment:
EVOLUCIÓ
Objectiu: Som dinàmics i competitius.
L’escenografia està en constant evolució durant l’esdeveniment. Es realitzen 11 canvis d’escena durant les 2 hores i 30 minuts de presentació.
CIM
Objectiu: Arribar al més alt.
Construïm una muntanya per a conquerir. Dissenyada conceptualment amb 65 triangles de tul (espai destinat per a les projeccions de mapping) i 4 pantalles per als ponents (espai destinat per a presentacions corporatives).
CORDA I MOSQUETONS
Objectiu: Confiança mútua
És la matriu conceptual de l’escenografia, dissenyada amb corda d’escalada i mosquetons. Simbolitza l’equip i la necessitat de treballar units.
Premi Emporia de Plata dels Premis Nacionals d’Arquitectura Efímera 2016 a la millor construcció per un esdeveniment
PROCÉS CREATIU
PROCÉS CONSTRUCTIU





